Tuesday, April 26, 2011

~aktiviti balik kampung~

hari ni, umi ajak ak , akak, n adik p tengk
adik bongsu kitorang lawan bola
kat sekolah rendah jelwat dua
wakil daerah bachok tu, hehe
bg supp0rt kat die..
maklumlah ade adik laki sorang je kan..
mestilah sayang lebih kan..:)

 ngan umi tersayang..^_*

kak ida yang sengal :-p

 adik anis yang bekeng, haha :-p

ni adik kepada kwn baek adik aku, comel kan??:)

ni team bola adik aku..xcukup ahli bub sesetengah dah balik
n diorang ni jugak lah yg pernah tdo umah aku....
~suka suka ~wink wink :)

kak ida ag..betulkan mulut sikit boley??haha

ni pulak geng2 pengawas adik aku
ketua pengawas je y xpakai kot
berat2, tu lah adik aku..hehe

ni pom sama, peace :)

anak2 kucim paksedara punya

p/s: ni destinasi terakhir aku sebelum nak bertolak ke terengganu,
singgah umah maksedara dulu, ambik berkat lah katakan :)
sambil tu sempat ag aku n kak ida men2 ngan anak2 kucim ni..
c0mey ngat ekpom
ni anak2 kucing diorang , comel ngat2
kredit to abe amzar, iqbal, iqmal, erika, n eisya..
hehehe, k lah..tu jer :)bubbye




No comments: